مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ترازوهای پرینتر دار

ترازوی پرینتردار بهترین انتخاب در مصارف فروشگاهی می باشد ، این ترازو با امکان چاپ فاکتور فروش جهت مشتری و حفظ گزارش در حافظه ی دستگاه ، عملیات فروش را تکمیل می نماید .

   ترازو پرینت دار محک مدل mds 14000 دارای ظرفیت 70 کیلو گرم می باشد ، این ترازو قابل استفاده در فروشگاه و تره بار می باشد که بیشتر با سینی گود استیل مورد استفاده قرار می گیرد .    ترازو محک مدل 15000AP با دقت 2 گرم و ظرفیت 35 کیلو گرم می باشد ، این ترازو علاوه بر ثبت اقلام وزنی ، اقلام غیر وزنی را نیز فاکتور می نماید ، متاسفانه ترازو محک نمایشگر جهت نمایش اطلاعات فاکتور را نداشته و کاربر به صورت ذهنی تایپ می نماید .
   ترازو دیجیتال محک مدل mds 15000 ap دارای پرینتر داخلی جهت صدور فاکتور فروش می باشد ،ترازو قابلیت اتصال به کامپیوتر و ارسال اطلاعات وزنی را شامل می شود ، دستگاه دارای علمک جهت نمایش کامل اطلاعات می باشد .    ترازو محک مدل 15000BP بدون علمک بوده و دارای نمایشگر دو طرفه در دو سمت ترازو است ، دقت فوق العاده ی توزین در ترازو دیجیتال 2 گرم بوده که در تمام مدت توزین با ظرفیت 35 کیلو گرم حساسیت ذکر شده را حفظ می نماید .
   ترازو محک مدل mds15000 bp با ظرفیت 50 کیلو گرم و دقت 2 گرم توزین می نماید ، این ترازو بدون علمک بوده و امکان صدور فاکتور فروش را داراست ، نمایشگر ترازو به صورت دو طرفه در دو سمت دستگاه قرار گرفته است .    ترازو دیجیتالی پند مدل 8600 ، دارای پرینتر داخلی می باشد ، این ترازو امکان ثبت 400 قلم نام و قیمت کالا را دارد ، این دستگاه علاوه بر صدور فاکتور اقلام وزنی ، قابلیت صدور فاکتور اقلام غیر وزنی را نیز شامل می شود .
   ترازو دیجیتال پند مدل 8600 دارای دقت 5 گرم در توزین مواد با ظرفیت 50 کیلو گرم می باشد ، این ترازو امکان استفاده با دقت 1 گرم را نیز دارد که با تنظیم نمودن دقت امکان پذیر می باشد .    ترازو پند مدل px 7500 دارای چاپگر داخلی و lcd جهت نمایش اطلاعات فروش می باشد ،این ترازو دارای مقاومت بسیار بالا در حجم کاری سنگین می باشد و معمولا در میادین تره بار مورد استفاده قرار می گیرد .
   ترازوی پرینتر دار اشل یکی از تولیدات کارخانه ی سوما الکترونیک می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است . این ترازو در ابعاد بزرگی تولید گردیده است که مناسب استفاده در پروتئینی ها ، فروشگاه ها و سوپر میوه ها است .    

 

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده